بیاتوکره دانلود رایگان سریال های کره ای

سریال کره ای Feel Good To Die 2018 بالینک مستقیم - بیاتوکره

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
آدرس سایت :go2kore.ir
لطفا یک افزونه تاریخ نصب کنید.

سریال کره ای Feel Good To Die 2018

دسته بندی : 2018 ، درام ، رمانتیک ، فانتزی ، کمدی ها تاریخ : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷

سریال کره ای Feel Good To Die 2018

❤️ با بازی Kang Ji Hwan و Gong Myung❤️

با لینک vip  و رایگان

عنوان : Happy If You Died – Feel Good To Die 2018
ژانر : کمدی – رمانتیک – درام – فانتزی
کارگردان : Lee Eun-Jin
نویسنده : Goldkiwisae (webcomic), Im Seo-Ra
شبکه : KBS2
تعداد قسمت ها : 32
تاریخ پخش : Nov 7, 2018 – Dec 27, 2018
روزهای پخش : چهارشنبه و پنج شنبه 22:00
 جایگزین : The Ghost Detective

بازیگران :

Kang Ji Hwan
Baek Jin Hee
Gong Myung
Park Sol Mi

خلاصه داستان :

ترجمه حمزه : بک جین سانگ رئیس لی رو دا است و به عنوان رهبر یک تیم در یک شرکت کار می کند. اعضای تیم از جمله لی رو دا اصلا از اون خوششون نمیاد. اون بدجنسه و نسبت به کارمندا با غرور رفتار می کنه. همیشه حرف حرف خودشه و به نظر کسی اهمیت نمی ده. در شب 14 آپریل لی رو دا یک خواب می بینه که توی اون رئیسش با یه کامیون تصادف می کنه. صبح روز بعد وقتی بیدار میشه می بینه هنوز 14 آپریله…

_______________________________________________

تیزر اول

تیزر دوم

__________________

با لینک مستقیم vip

___________________

با سرور اپلود بوی

Feel.Good.to.Die.E01.E02.540p.mkv – 204.5 MB
Feel.Good.to.Die.E01.E02.720p.mkv – 413.8 MB
Feel.Good.to.Die.E03-E04.540p-SS.mkv – 200.1 MB
Feel.Good.to.Die.E03.E04.360p.mkv – 114.4 MB
Feel.Good.to.Die.E05-E06.540p.mkv – 202.0 MB
Feel.Good.to.Die.E05.E06.360p.mkv – 116.3 MB
Feel.Good.to.Die.E07-E08.540p-SS.mkv – 199.3 MB
Feel.Good.to.Die.E09-E10.181121.540p.mkv – 209.6 MB
Feel.Good.to.Die.E11-E12.540p.mkv – 200.0 MB
Feel.Good.to.Die.E13-E14.181128.540p.mkv – 200.0 MB
Feel.Good.to.Die.E15-E16.181129.540p.mkv – 203.2 MB
Feel.Good.to.Die.E17-E18.181205.540p.mkv – 232.2 MB
Feel.Good.to.Die.E19-E20.181206.540p.mkv – 199.8 MB
Feel.Good.to.Die.E21-E22.181212.540p.mkv – 183.4 MB
Feel.Good.to.Die.E23.24.540p.mkv – 200.2 MB
Feel.Good.to.Die.E25.26.540p.mkv – 198.0 MB
Feel.Good.to.Die.E27.28.540p.mkv – 197.5 MB
Feel.Good.to.Die.E29.30.540p.mkv – 197.4 MB
Feel.Good.to.Die.E31.32.540p.mkv – 197.0 MB

___________________

زیرنویس فارسی

قسمت 01.02

قسمت 03.04

قسمت 05.06

قسمت 07.08

قسمت 09.10

قسمت 11.12

قسمت 13.14

قسمت 15.16

قسمت 17.18

قسمت 19.20

قسمت 21.22

قسمت 23.24

قسمت 25.26

قسمت 27.28

قسمت 29.30

قسمت 31.32

_______________________________

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 24 - در انتظار بررسی : 1
1 1 vote
Article Rating
دیدگاه
Notify of
guest
24 نظر
جدیدترین
قدیمی تر بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Rose
Rose
1 سال گذشته

سلام
ممنون واسه سایت خوبتون
لطفا ostهای سریال رو هم بذارین. خیلی ممنون

Last edited 1 سال گذشته by Rose
فاطمه س
فاطمه س
4 سال گذشته

سلام خسته نباشین.
لینک رو اصلاح میکنین؟ از طریق اپلود بوی ک ارور فایل پیدا نشد رو میده از طریق vipهم ک میگه فایلی ب این نام وجود ندارد.

مینا جووون
مینا جووون
5 سال گذشته

واقعا سریال خیلی قشنگی بود، فیلمنامه قوی و بازی خوب بازیگرا هم توی خوب بودن ابن سریال نقش خیلی پررنگی داشتن،همه چیز به اندازه بود و اصلا هم کلیشه ای نبود.
به کامنتای منفی توجه نکنید و حتتتتتتتتما این سریال و ببینید

Tara joon
Tara joon
5 سال گذشته

خیلی سریالش قشنگه به نظرم حقش بود بیشتر لایک بخوره ولی فک کنم چون عاشقانه اش یکم کمه مورد پسند نبوده ولی کمدیشو دوس دارم باحاله

nana
nana
5 سال گذشته

اگر جرات داری باهاش ازدواج کن و این سریال خوشحال میشم اگه بمیری یکی از قشنگترین سریالایی بودن که دیدم. دوستشون داشتم هر دو رو. :)
تشکررررررر

mahdis
mahdis
5 سال گذشته

چطور یه نفر میتونه اینقدر آزاردهنده باشه ولی بعدش اینقدددد دوست داشتنی بشه؟چقدررر بازیگر خوبیه جی هوان از اولم ازش خوشم اومد حتی با اینکه نقشش رو مخ بود ?واقعا سریالش عالیه صحنه های طنز معرکس?حتما ببینید کلی هیجان داره

سما
سما
5 سال گذشته

منم خیلی خوشم اومد… یه سریالی بود به اسم اگه میتونی ازدواج کن …اونم مثل این پر محتوا بود …اما بعضیها دقیقا مثل این سریال نپسندیدن. که برمیگرده به تفاوت سلیقه ها و البته حالات روحی (به قول دوستمون )

یک سریال عالی بود به نظرم که ارزش وقتی که گذاشتم رو داشت:) والسلام. :)

ارامیس
ارامیس
5 سال گذشته

یعنی فقط میگم حیف حجمی که صرف دانلود این سریال کردم ، براساس نظر بقیه که گفتن خوبه تا 28 قسمت سریالو یکجا دانلود کردم و همون اولش خورد تو ذوقم و داستان برام ذره ای هیجان نداشت و خسته کننده بود ، هنرپیشه ی مردشم که هیچ جذابیتی برام خودش و بازیش نداشت اگه همون چند قسمتم دیدم به خاطر هنرپیشه زنش بود که بازیش برام جالب بود ، اما در نهایت سریالو ول کردم و بازم میگم حیف حجمی که براش حروم شد و مجبور شدم همه ی قسمتهاشو حذف کنم ، توصیه امم اینکه هیچ سریالی رو یکجا دانلود نکنید و چند قسمت دانلود کنید و اگه خوشتون اومد بقیه اشو دانلود کنید ، هر چند سریال کره ایها اکثرا تا اواسط داستان قصه ی خوب و گیرایی دارن و بعدش یا تکراری میشن یا خسته کننده و بی هیجان .

یاس
یاس
5 سال گذشته

یه سریال فوق العاده خسته کننده تو یه فضای تماما شرکتی و کارمندی که جالب اینکه طرف میمیره و دوباره زنده میشه و همون روز چند بار پشت سر هم تکرار میشه که دیگه این سریال تکراری رو صد برابر تکراری تر میکنه !!! اوناییم که میگن خنده داره یا سریال خنده دار ندیدن یا به هر صحنه ی حوصله سر بر و تکراری ای میخندن ! دقیقا از قسمتهای پنج و شیش دائم هر پنج دقیقه سریالو میزدم جلو تا فقط بره و برسه به آخرش ، بلاخره تا اونجا که بک جین سان رفت مدیر رستوران شد تونستم تحملش کنم و اینقدر کسل کننده و خسته کننده بود کلا ولش کردم ، واقعا موندم چرا باید از همچین سریال دست چندمی اینطور اغراق گونه تعریف کنن و در اخرم بگن داره نشون میده که هر کسی نمیتونه تو زندگی فرصت دوباره پیدا کنه و قدر لحظه هاشو باید بدونه ! این مورد رو قبول دارم اگه شخصیت مرد و زن سریال تنها و فقط یکبار به گذشته و روزقبل برمیگشتن و بهشون فرصت داده میشد ، نه اینکه هر یکساعت یکبار بک جین سان بمیره و دختره و مرده پونصد میلیون بار بهشون فرصت داده بشه و هی برگردن روز قبل و کلا اساس سریال و قصه اشو لوث کنن طوریکه تو یه قسمت طرف صدبار مرد و دوباره صبح زنده شد که چی بشه ؟ که یاد بگیریم تو زندگی بهمون فرصتی بهمون داده نمیشه ، والا لازم نبود هر نیم ساعت طرف بمیره و زنده شه و اونقدر مسخره بشه تا بینده بخواد همچین درسی رو از سریال بگیره !!!! این نظر من درباره ی سریال بود و الانم فقط متعجبم که این دوستان چه طور با ذوق و شوق از همچین سریال تکراری و خسته کننده ای تعریف کردن اونم وقتی خیلی سریالهای بهتر از این وجود داره و حیف وقت و حجم نت که صرف این سریال بشه .

Fariba
Fariba
پاسخ به  یاس
5 سال گذشته

چرا اغراق، نظرها با هم متفاوتن شاید واقعا این سریال رو خیلی دوس داشتن که نظرشونو صادقانه بیان کردن،حالا شما خوشت نیومده نمیتونی بگی نظر دیگران اغراقه.منم خودم سریال رو دوست داشتم من همه قسمت رو دوست داشتم و با اشتیاق دنبال میکردم. این سریال تو سایتای دیگه لایک و کامنتای مثبت زیادی داره یعنی همه اغراق کردن. اگه آدرس سایت رو خواستی بگو برات بفرستم.

سما
سما
پاسخ به  یاس
5 سال گذشته

اسپویل:
تکرار ؛ نشون میده که در یک روز چند اشتباه رو تکرار کردن و چند روش کار مختلف تا اتمام یک روز کامل وجود داشت…و جالب اینکه بعد از این همه تکرار تازه متوجه شدن که مشکل در چی بوده… یعنی مصداق شعر معروف : آنکس که نداند که نداند …در جهل مرکب ابدادهر بماند…
اغرااق نیست. تفاوت سلیقه و روحیات هست !
مفهوم عالی داشت… وقتی که در اولین روز بک جین سانگ مرد …هیچکس هیچ کاری نکرده بود…کار مفید…در مقابل اشتباهاتی هم رخ داده بود اما همه به سادگی ازش گذشته و به شب رسیده بودن.بعد به دفعات نشون داده میشه همان رو چطور میتونست بگذره…

من سریالها و فیلمهای زیادی دیدم که خوشم نیومده ولی نگفتم چرا اغراق میکنید که خوبه… خب من دوست نداشتم وادامه ندادم.یا فقط یکبار دیدم و دیگه ندیدم.
اما شاید همون فیلم از نظر یک سری افراد دیگه موضوع جالبی داشته باشه … دیدگاه آدما با هم فرق داره. مثلا من از گابلین خوشم نیومده بود اما خیلی ها دوستش داشتن. مثال گفتم.

Asal
Asal
5 سال گذشته

انگار همین دیروز بود که به خاطر خلاصه ی کلیشه ایش فیلم رو ندیدم و به خاطر کامنت دوستان وسوسه شدم یک شانس به سریال حس خوب برای مردن بدم
الحق واقعا لایق دیدن هستش!
گفتن بازی فوق العاده نقش اصلی مرد که چطور اوایل سریال آزارمون میداد و ما هم آرزوی مرگش رو می کردیم و چطور آخر سریال پا به پاش برای احساساتش گریه می کردیم واقعا لازم نیست چون کارنامه ی درخشانش قبل از این سریال هم درخشان بوده!
بازیگر نقش اول که تو سریال ملکه کی نقش ملکه رو داشت ، هیچ وقت فکر نمی کردم انقدر خوب بازی بکنه
شاید سریالش در مجموع صحنه ی عاشقانه یا حتی یک بوسه رو هم نداشت ولی به نظرم انقدر عشق بک جین سانگ خالصانه و صادقانه بود که بدون دیدن هیچ صحنه ی عاشقانه ای من از عشقشون سیر شدم!
فیلم نامه ی کاملا قوی بود با دیالوگ هایی که هر کدوم ارزش حفظ کردن داشتن!
اتحادشون توی شرکت چه قبل چرخه زمانی چه بعد چرخه زمانی در کنار هم واقعا لذت بخش بود.
به نظرم به بک جین سانگ یه موهبت الهی هدیه شد که خودش رو اصلاح بکنه ولی نه تنها خودشو اصلاح نکرد اتفاقات اطرافش رو هم درست کرد و مانع خیلی چیز ها شد
مثلا مانع قاتل شدن نگهبان شرکت شد
مانع مرگ کارمند شرکت شد
مانع بی پدری آقای کانگ شد
مانع بدبخت شدن مدیر عامل کانگ شد
مانع شکست خانوم یو شد
از همه مهم تر مانع مرگ خانوم لی شد!
من که به تمام معنا کیف کردم با دیدن سریالش
اونجایی که آقای کانگ قلبشو گرفت و به خانوم لی گفت نمیدونم چرا وقتی میبینمت قلبم خالی میشه ، انگار یه عزیزی رو از دست دادم!
منم غمگین شدم ولی خدا رو شکر شخصیت نقش دوم توی چرخه ی زمانی دوم درد شکست عشقی و مرگ عشقشو نچشید!
اتفاقات درون شرکت واقعا به سریال هیجان میدادن ….
امیدوارم از این سریال های غیر کلیشه ای همیشه ساخته بشه
پ.ن: خدا رو شکر شبیه وبتوتش نشد!

سما
سما
5 سال گذشته

دختره رو تا قبل این سریال ندیده بودم. شخصیت دختره تو این سریال و بازی طبیعیش به دلم نشست. هرچند تو نت عکساشو میدیدم با موهای بلند زیباتره به نظرم D:…اما من خوشم اومد ازش تو این سریال.:) کانگ جی هوان رو هم اولین بار در به من دروغ بگو دیده بودم. هم در اون سریال هم اینجا عالی بود.. با اینکه اولش از صداش حتی خوشم نمی اومد :))
:)) االان دیگه هیچ مشکلی با صداش ندارم. و به نظرم بازیگر خوبی میاد:)

الناز
الناز
5 سال گذشته

افسانه خانم نظرت برا خودت و نیلوفر محترمه، اولا که این سریال لایکای نسبتا بالایی داشت اما بخاطر ساماندهی سایت از سایت پاک شد و دوباره قرار داده شد و اینکه موفق بودن یه سریال و اینکه بقیه میبینن یا نه ربطی به لایک و دیس لایکاش نداره، به عنوان مثال سریال خاطرات الحمبرا با وجود عالی بودنش دیس لایکاش زیادتره.این سریال فوق العاده است سریالی که تا الان افت نداشته و ببینده رو با اشتیاق دنبال خودش کشونده، اتفاقات پیش بینی نشده، طنز قوی و فوق العاده، بازی خوب و تاثیر گذار کانگ جی هوان و بقیه بازیگرا این سریال رو به یکی از بهترین ها تبدیل کرده، واقعا اون چیزی رو که لایقش هست نمیشه بیان کرد. ولی خیلی خوبه همه این سریال رو ببینن و بدونن ما اونقدر وقت نداریم پس به جای تنفر از همدیگه بهتره همدیگه رو دوست داشته باشیم چون مثل مدیر بک جین سانگ فرصتی دوباره بهمون داده نمیشه.

افسانه
افسانه
5 سال گذشته

من با نیلوفر موافقم ، این سریال واقعا ارزش دیدن نداره ،اوناییکه میگن خنده داره دقیقا کجاش خنده داره ؟ پنج ، شیش قسمتشو دیدم به شدت خسته کننده و آبکیه ، خواستن یه اثره مثلا فانتزی در حد هالیوود بسازن که به جاش یه درام مسخره در حد بالیوودم نشده و هی طرف میمیره و دختره از خواب میپره و دوباره همون روزه تکراری اتفاق میوفته و اخرشم از الان معلومه که مدیره مغرور و خودشیفته و کارمند ازار که جز خودش هیچ کس رو ادم حساب نمیکنه با تلاشهای دختره تبدیل به یه مرد معقول دوست داشتنی میشه که از خودپسندی دست برمیداره . از لایکها و دیس لایکهاش قشنگ معلومه این سریالِ به شدت تکراری و حوصله سر بَر ارزش دیدن نداره .

sahel
sahel
5 سال گذشته

سلام
لینک دانلود قسمت 25-26 رو نذاشتید لطفا رسیدگی کنید.

نیلوفر
نیلوفر
5 سال گذشته

به نظر من سریال جالبی نیست،ارزش دیدن نداره ..

سیوان
سیوان
5 سال گذشته

از دید من این سریال ارزش دیدن داره، موضوعش خیلی فانه، قبلا تو یک کتاب خونده بودم، ولی تو کی دراما فکر نکنم مشابهش باشه… خنده دار، فانتزی و کمدی و… است، یعنی من که برای اوقات فراغت پیشنهادش میکنم.

mahtab
mahtab
5 سال گذشته

کسی این سریال رو ندیده که راجبش نظر بده؟!

الناز
الناز
پاسخ به  mahtab
5 سال گذشته

این سریال عالیه، درباره عالی بودن سریال نظراتی بود، اما این سریال بخاطر ساماندهی سایت از سایت پاک شد و نظرات هم پاک شد. دوباره سریال رو داخل سایت قرار دادن

پارمیس
پارمیس
پاسخ به  mahtab
5 سال گذشته

به نظر من عالیه طنزش قویه خیلی میخندونتت

سما
سما
پاسخ به  mahtab
5 سال گذشته

از نظر من سریال عالیه…پر محتوا هست و خنده دار هم هست… این رو منی میگم که کلی سریال دیدم . (برای دوستانی میگم که شاید به نظرشون بیاد هیچ سریال درست و حسابی ندیدم.)البته سلیقه ها متفاوته . یک قسمت دانلود کنید متوجه نظر خودتون میشید. هرچند حرفی برای گفتن داره. فوق العاده پر محتواست. تلنگری هست به زندگی عادی بیشتر مردم . در حال حاضر دلم یک سریال طنز و پر محتوا میخواست که خیلی بهم چسبید.
هیچ صحنه ای نداره اما عاشقانه ی قشنگی داره.من خیلی دوستش داشتم به شخصه.نمره 100 میدم بهش از 100. :)

نظر شخصیمه و به نظر دیگران هم احترام میذارم. به هر حال سلیقه ها متفاوته. :)


24
0
Would love your thoughts, please comment.x