بیاتوکره دانلود رایگان سریال های کره ای

دانلود فیلم کره ای Along With the Gods: The Two Worlds 2017 بالینک مستقیم - بیاتوکره

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
آدرس سایت :go2kore.ir
لطفا یک افزونه تاریخ نصب کنید.

دانلود فیلم کره ای Along With the Gods: The Two Worlds 2017

زیرنویس فارسی هماهنگ اضافه شد اصلاح گردید

مشخصات فیلم

نام: همراه با خدایان: دو جهان
ژانر: فانتزی، درام
مدت زمان: 139 دقیقه
سال انتشار: 2017
کشور سازنده: کره جنوبی
نویسنده: Kim Yong Hwa
کارگردان: Kim Yong Hwa

 

خلاصه داستان

پس از مرگ یک فرد، فرشته مرگ، مُرده را به عالم آخرت میبرد. در آنجا فرد متوفی در طول یک دوره 49 روزه 7 آزمایش دارد. در آن زمان فرشته مرگ که نباید در امور انسانی دخالت کند به طور اجتناب ناپذیر در امور انسانی دخالت میکند. گانگ ریم (ها جونگ وو) رهبر فرشتگان مرگ است. او نسبت به انسان ها عاطفه دارد. کیم جی هنگ (چا ته هیون) محاکمه خود را در زندگی پس از مرگ میگیرد.

معرفی و بررسی

همراه با خدایان: دو جهان (به انگلیسی: Along With the Gods: The Two Worlds) نام یک فیلم کره ای محصول سال 2017 است. این فیلم با بازی ها جونگ وو، چا ته هیون و جو جی هون و D.O عضو اکسو در ژانر فانتزی، درام و با مدت زمان 139 دقیقه تهیه و تولید شده است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط “کیم یونگ هوا” انجام شده که در سال 2006 فیلم موفق «زیبای 200 پوندی» رو ساخت. این فیلم در دوره اکران به پرفروش ترین فیلم باکس آفیسِ کره جنوبی تبدیل شده بود. فروش کلی این فیلم بیشتر از 100 میلیون دلار بود.

لیست بازیگران

Ha Jung Woo در نقش Gang Rim
Cha Tae Hyun در نقش Kim Ja Hong
Ju Ji Hoon در نقش Hae Mon Maek
Kim Myang Gi در نقش Dok Choon
Do Kyung Soo (اکسو D.O) در نقش Won Dong Yeon
Kim Dong Wook در نقش Soo Hong
Lee Jung Jae در نقش Yeomra
Jang Gwang در نقش Jing Wang

 

دانلود

کیفیت : HDRip 480p ، فرمت : mkv ، حجم : 544 مگابایت
آپلودبوی

عصرآپلود

کیفیت : HDRip 720p ، فرمت : mkv ، حجم : 1 گیگابایت
آپلودبوی

عصرآپلود

کیفیت : HDRip 1080p ، حجم : 2.1 گیگابایت

آپلود بوی

عصرآپلود 

دانلود زیرنویس هماهنگ فارسی

 

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 26 - در انتظار بررسی : 48
5 1 vote
Article Rating
دیدگاه
Notify of
guest
26 نظر
جدیدترین
قدیمی تر بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Raha
Raha
1 سال گذشته

فیلمشو بخاطر دی او دیدم ولی در کل فیلم خوبی بود

sere
sere
2 سال گذشته

آنچه درباره دین بودا می دونم اینه که تناسخ رو نامطلوب میدانند و البته نوعی تنبیه.چون انسان مجبوره دوباره به دنیا و سختی های اون برگرده.یک انسان وقتی در دنیا به مراتب بالای مراقبه برسه این تناسخ دردآور تموم میشه و میتونه به جهان بالاتر راه پیدا کنه.اما اینجا بازگشت به دنیا رو به جای بهشت قرار داده بودند که به نظر من بی معنی و غیر قابل قبوله!حتی ماموره هم دوست داشت بیاد تو دنیا پسر مدیر عامل بشه خیلی خنده داره.البته مفاهیم خوبی هم داشت کنارش

سودا
سودا
پاسخ به  sere
1 سال گذشته

البته بهشت و جهنم فقط تو دین اسلام هست ولی دینهای دیگه خیلی متفاوت فکر میکنت .بهتره کمی ذهنمونو باز کنیم ..الان عصر اگاهیهدیگه باید خیلی چیزارو برا خودمون روشن کنیم ..یعنی ماها فقط برا ۶۰ یا ۷۰ سال زندگی تو این دنیا افریده شدیم ..به نظر من که یه دلیلی پشت این دنیاست که هیشکی ازش خبر نداره…باید به بُعد ها فکر کنیم ..و الان ما تو بعد سه هستیم ..و هرچقدر جلوتر بریم و اگه احتمال تناسخ درست باشه. تو بعدهای دیگه بازم زندگی میکنیم …و این بستگی به اگاهیمون از افرینشمون داره

صدف
صدف
5 سال گذشته

میشه فایل زیرنویس رو چک کنید؟چیزی برای دانلود نیس.ممنون

jdjd
jdjd
5 سال گذشته

سلام من هر کار میکنم توی سایتتون برام زیرنویس نمیاد که دانلود کنم همش میزنه لینکش نیست

رسام
رسام
5 سال گذشته

فیلمش عالی بود پیشنهاد میکنم حتما ببینید

ثریا
ثریا
5 سال گذشته

میشه بگین برای دانلود و همینطور برای پلی کردن فیلم ها با زیرنویس چ برنامه ای برای گوشی سامسونگ خوبه ؟؟ هرکاری کردم دانلود نشد …تشکر

آزیتا
پاسخ به  ثریا
5 سال گذشته

گوشی خود سامسونگ این قابلیتو داره زیرنویس رو باز کنه..البته دقت کنید فایل ساب فشرده نباشه و srt باشه

ساناز
ساناز
6 سال گذشته

در جواب نظر دوست خوبمون مریم جا داره حتما این نکته رو ذکر کنم جدای صرف فیلم و بخش سرگرمی در مورد ساخت هر فیلمی گاهی داستانهای بسیاری هست و ما صرف از جهات سرگرمی به فیلم نگاه میکنیم و خیلی نا آگاه دید و طرز فکرمون سو میگیره بدون اینکه واقعا بدونی و یا حتی بخوای . من یان فیلم رو هنوز ندیدم اما صرف در جواب توضیحات شما و مقایسه با ادیان مختلف باید بگم در این که در همه ادیان چند نکته مشترک وجود داره که شکی نیست پس کشف جالبی هم نیست و یه نکته جالب که خبو بدونی اینه که کسانی که با اهداف خاص فیلم میسازن و یا… برای تاثیر گذاری و گرفتن نتیجه مطلوب مطمئنا نکاتی رو بیان میکنن که ما بهش اعتقاد داریم و یا نزدیک به اعتقاد ماست و وقتی اعتماد مارو جلب کردن نکات خیلی ریز که مد نظر خودشون هست رو در ما القا میکنن نمیدونم متوجه منظورم میشی یا نه یعنی اگه 100 عدد کاملی و من به 100 میشناسم اونا هم یک 100 به من نشون میدن که 80 درصدش شامل 100 شناخته شده منه با 20 درصد 100 مد نظر اونا و این نقشه خیلی ریز و جالبی که در تشبیه مشابهش میشه گفت مثل کاری که کردن آخوند وارداتی و باعث شد همه به آخوندا بد بین بشن ولی درکل بگریم فقط کمی هوشیار باشیم اینایی رو که گفتم فقط بخاطر این بود که گفتی به مکتب بودایسم علاقه مند شدی الان تو فیلم اودیسه خیلی قشنگ دران مبحث اخرالزمان مطرح میشه و نفسیرشم اینکه که اگه میخوای دنیا در صلح و صفا باشه منجی باید کشته بشه در صورتی که اصلا به طور مستقیم این حرف رو نمیزنه به این میگن کار ریزو بافکر شستشوی مغزی و اماده برای آخرالزمان و پذیرش القایات نه واقعیات

مریم
مریم
پاسخ به  ساناز
6 سال گذشته

ساناز جان، ممنون که پاسخی برای نظر من نوشتی چون این مسئله نشون میده که نظر منو خوندی و همین موضوع که حتی یه نفرم نظرمو خونده باشه باعث شادی من میشه.
اما در باره ی سومین خطّـت از آخر که نوشتی : اینایی رو که گفتم فقط بخاطر این بود که گفتی به مکتب بوداییسم علاقه مند شدی.
گلم من اصلا نگفتم که به این مکتب علاقه مند شدم، بلکه گفتم بعد از تماشای این فیلم به فکر فرو رفتم. چون در حقیقت اصلا فکرشو نمیکردم که این دین غیر الهی، اینچنین تفکراتی در مورد زندگی پس از مرگ و مجازات در دنیایی دیگر داشته باشه. این فیلم و در اصل این مکتب، ذهن منو روشن کرد که درسته که اسلام کامل ترین دین الهیه و ختمی بر تمامی ادیان دیگه است اما مکتب بوداییسم مثل سایر فرق ظله، اعم از وهابیت و شیطان پرستی و حلقه و عرفان های نو ظهور نیست و گاها مطالب خوبی در این مکتب ذکر شده که خوندن این مطالب یا مشاهده ی فیلم هایی از این دست برای اشنایی با سایر تفکرات خالی از لطف نیست!
ضمنا این موضوع که سینما، فیلم ها و سریال ها از مهم ترین و موثر ترین روش ها برای تأثیر بر ضمیر نا خودآگاه انسان ها هستند، بر کسی پوشیده نیست. همون طور که هالیوود با فیلم هایی که میسازه و گاها به برخی از این فیلم ها حتی اسکار هم تعلق میگیره، سعی در القا کردن تفکراتی خاص در تمامی انسان ها داره. اما فقط به خاطر اینکه از سینما میشه سوء استفاده کرد، نمیتوان فوایدشم نادیده گرفت. مثل اینکه بگیم چون چاقو تیزه و ممکنه که دستمونو ببره، پس باهاش میوه پوست نَــکَـنیم و میوه رو با همون پوستش بخوریم!!! خود هالیوود و یا حتی سریال های آمریکایی مثل سوپر نچرال، صد، لوسیفر و … قطعا به دنبال کاشتن بذر عقایدی جدید در ذهن مخاطبانشون هستند اما انسان ها هم از قدرت انتخاب برخوردارند و میتونن راه خودشونو، چه خوب و چه بد، انتخاب کنند.
این موضوع در مورد نگاه کردن یه فیلم یا نگاه نکردنشم صدق میکنه. ضمنا عزیزم شما نمیتونین با ندیدن یه فیلم درموردش قضاوت کنین. قصاص قبل از جنایت کار درستی نیست! من این فیلمو دیدم و از تجربه ای که پس از تماشای این فیلم داشتم، اینجا حرف زدم. بحث سر مقایسه اسلام با یه دین غیر الهلی نیست ( خب البته همین مقایسه هم نشون داد که مکتب بوداییسم تطابق بسیاری با دین اسلام داره و با یه ذره کار فرهنگی میتونیم اونا رو به دین اسلام جذب کنیم.)، بحث سر اینه که سیاه ترین چیزهایی هم که درذهن ما کم اهمیت ترین چیزها هستند، ممکنه که اگه با دید بازتری به اونها نگاه بشه، از دل همین تاریکی ها هم نکات شگرفی در بیاد….من بخشی از اون نظرمو در جواب دوست دیگری که به این فیلم و اعتقادات خاص مکتب بوداییسم توهین کرده بود، نوسته بودم و میخواستم با مقایسه اش با بخش کوچکی از دین خودمون، بهش نشون بدم که این فیلم پُــر بی راه هم نگفته!!!
با این نظرتون که تماشای یک فیلم صرفا برای سرگرمی نیست کاملا موافقم اما باید دید که مخاطب با دید منفی یه فیلمو نگاه میکنه یا دید مثبت؟
در آخر بهتون پیشنهاد میکنم که حتما این فیلمو ببین.

تبسم
تبسم
6 سال گذشته

جذاب نبود.فیلم سطح پایین بود

مریم
مریم
6 سال گذشته

سلام. ممنون از این که این فیلم زیبا رو در سایتتون قرار دادین.
اولش قصد نداشتم در مورد این فیلم نظری بدم اما بعدش فکر کردم که واقعا حیفه که در مورد این اثر صحبتی نشه و شاید همین صحبت های هر چند کمِ ما در اینجا، یه راهنمایی برای دوستان دیگه باشه که این فیلمو دانلود بکنن یا نه؟
دوستان مطالب زیر ممکن است حاوی ” اسپول هایی ” از فیلم باشه. اگه هنوز فیلمو ندیدین و علاقه ای به افشا شدن داستان ندارین، نخونین!

اول از همه با بازیگرای فیلم شروع میکنم که همشون بازی های بسیار خوبی داشتن به خصوص ” جو جی هیون ” که در یک نقش و کاراکتری جدید ظاهر شده بود متفاوت با تمام نقش هایی که در دنیای سریال ها از او دیده بودیم. بر خلاف سریال هاش مثل روزگار شاهزاده، پنج انگشتی، ماسک و … که عموما شخصیت هایی مغرور، یکدنده و لجباز و نه چندان دوست داشتنی و به قولی عصا قورت داده رو به تصویر می کشید در این فیلم کاراکتری شوخ داره که به نوعی بار طنز فیلم بر روی دوششه هر چند که فیلم مطلقا یک فیلم کمدی نیست!
بازی های دیگه ای که بسیار چشمگیر بودن، بازی ” دی.او ” عضو گروه اکسو و ” کیم دونگ ووک ” که نقش برادر چا ته هیون رو دو در فیلم داشت، بودن. دی .او خیلی خوب تونسته بود نقش فردی که عذاب وجدان داره و در لبه ی پرتگاه قرار داره رو نشون بده و همچنین ” کیم دونگ ووک ” هم عالی بود. حتی وقتی که به صورت یک روح انتقام جو بود، کینه و نفرتش به خوبی در چهره اش و بخصوص چشم هاش موج میزد و در عین حال که خبیث بود اما دل بیننده براش میسوخت. بالاخره خاصیت انسان ها همینه دیگه! دوست دارن که آدمای بد تقاص کاراشونو پس بدن و همین حس باعث میشد که ما با ” کیم دونگ ووک ” همراه بشیم هرچند فردی کینه ای بود.
دوم مسئله فیملنامه ی این فیلم تماشایی بود. فیلنامه در حقیقت از سخنانی از ” کتاب مقدس بودا ” اقتباس شده بود که در ابتدای فیلم هم به اون اشاره میشه و میشه گفت که این فیلم به نوعی از تفکر بوداییسم ریشه گرفته. به شخصه وقتی اسم مکتب بوداییسم رو میشنیدم چون اعتقادم بر این بود که دینی الهی نیست، فکر میکردم که چندان حرفای درستی هم در این مکتب گفته نشده باشه اما بعد از تماشای این فیلم به شدت به فکر فرو رفتم. چون به طور کاملا واضح و اعجاب انگیزی، این مکتب نقاط مشترک بسیاری با ادیان الهی داره چه مسحیت و چه یهودیت و چه اسلام. مثلا هفت گناه بزرگ در بوداییسم در برابر هفت گناه کبیره در مسیحیت. اهمیت احترام به والدین در بوداییسم و دین اسلام، مذمت دروغ و نیرنگ چه در اسلام و چه در بوداییسم و نقاط مشترک دیگه ای.
به عنوان مثال سه نگهبانی که هدایت کننده و یاری دهنده ی روح در جهان دیگر بودند، مشابه مواردی هستند که در احادیث دین ما هم مکررا از اون ها یاد شده، مثلا در احادیث ائمه، نماز به عنوان چراغ راهنمای فرد در برزخ یاد شده و یا حبّ امام علی ( ع ) به نوعی یاری دهنده ی افراد در روز قیامت یاد شده و موارد بسیاری ار این دست و به کلی ” اعمالی خوبی ” که در دنیا انجام میدهیم در آخرت به کمک ما میان و بالعکس، کارهای بدی که حتی غیر مستقیم منجر به آسیب به اشخاص دیگه ای میشه هم در قیامت بار سنگینی بر دوش ما خواهند بود.
نقطه ی مشترک دیگه ای که وجود داشت، وجود 2 کاراکتر نسبتا شوخ که در همه ی دادگاه ها حضور داشتند و اتهامات روح فرد مرده رو بازگو میکردند که این دو کاراکتر تقریبا نزدیک به اون چیزی است که عموم ما از ” نکیر و منکر ” شنیده ایم که در شب اول قبر به سراغ ما میان و به نوعی از ما بازجویی میکنند و … و خب تلاش این دو نفر برای محکوم کردن یه روح خیلی جالب بود و اینکه چه تلاش هایی برای اثبات اتهاماتشون میکردن، نشون میده که اون دنیا و به اصطلاح جهان دیگر، اصلا مسخره بازی نیست!
نکته ی قابل توجه بعدی که خیلی هم نکته ی مهمیه اینه که، خدایان اونها احمق نیستند! اگر چه همین لفظ خدایان به نوعی شرک به نظر میاد اما نمیشه به اون خدایان صفت احمقو نسبت داد. اول اینکه اعتقاد و فرهنگ همه ی آدم ها محترمه و نباید به اونها توهین کرد…همون طوری که اگه کسی به فلسفه ی نذری دادن یا قربونی کردن مسلمونا توهین بکنه، ما ناراحت میشیم. اگه ما هم به این فلسفه ی اعتقادی اونا توهین کنیم اونا هم ناراحت میشن. دوم اینکه چون خدایان اونها از یه سری شواهد و مدارک کمک میگیرن و به اصطلاح مسلمونا ” خبیرٌ بما تعملون ” نیستند، احمقن؟! این تفکر اصلا درست نیست. صرف اینکه این خدایان از اشخاص دیگه ای در امر قضاوت کمک میگیرن، دال بر احمق بودنشون نیست. حتی در دین ما هم، همچین مسئله ای هست. یعنی در روز قیامت که دادگاه عدل الهی بر پا میشه، خداوند در امر قضاوت از یک سری شواهد کمک میگیره تا عدالت کاملا برقرار بشه، مثلا استفاده از میزان که برخی میزان رو حق میدون که همون عمل امام علی ( ع ) گفته شده. استفاده از شواهدی همچون دست و گوش و زبان و چشم خود انسان! حتی افرادی مثل انبیا و اولیای الهی، شهدا و صالحان هم بر اعمال افراد شهادت میدهند. مثلا پیامبران در مورد اعمال قوم خود شهادت میدهند و حتی پیامبر اکرم، در مورد اعمال باقی انبیا شهادت میدهند. ( رجوع شود به کتاب دینی دوم یا سوم دبیرستان – بخش معاد )
پس این مسئله که یکی از دوستان گفتن که اونا خدایان احمقی دارن یا اینکه خنگ و ابلهن و تصورشون سفسطه آمیزه، چندان هم درست نیست! پس به نوعی از نظر داستان، با داستانی پخته و خب نسبتا درستی رو به رو هستیم. در ضمن در بطن داستان که نوعی داستانی تلنگری درمورد آخرته، ما با داستانی تلخ و احساسی از نوع مادر و فرزندی و 2 دوست در کنار هم مواجه هستیم که همین هم بر بار احساسی و ملودرام فیلم اضافه میکنه.
پایان و جمع بندی فیلم، پایانی تلخ و شیرین بود! نه سد اندینگ و نه هپی اندینگ محض! این پایان بندیو دوست داشتم، نوعی غم شیرین!
سوم مسئله ی کارگردانی و کارهای گرافیکیِ فیلمه که حقیقتا در این زمینه یه سر و گردن از باقیِ فیلمای کره ای که من تا به حال دیدم بالاتر بوده و حتی به نوعی میشه گفت در سطح هالیووده بخصوص در سطح فیلم هایی مثل انتقام جویان! که حتی بصورت دیالوگی طنز در اواخر فیلم گفته میشه. گرافیک فیلم، وقتی که میخواست انواع عذاب ها رو در هفت دوزخ نشون بده، به حدی بالا بود که من فقط با خودم گفتم اگه جهنم فقط یه درصد اینجوری باشه کار ما با کرام الکاتبینه!!!!
در کل این فیلم، فیلم خیلی خوش ساختیه و به نظرم میتونه در معرفی مکتب بوداییسم در جهان هم موفق باشه، همونطوری که دید منو نسبت به این مکتب عوض کرد. شنیدم که سری 2 هم داره و در تابستون 2018 اکران میشه و تماشای همین سری اول جذاب، باعث میشه که بیننده ها بی صبرانه منتظرانه سری 2 هم باشن.
در آخر امیدوارم که روزی یه همچین فیلم قشنگی هم در معرفی دین اسلام ساخته بشه حتی اگه قرار باشه که فقط روی اعتقادات ما درباره ی دوزخ و برزخ و حساب و کتاب مانور بده.
دوستانی که یه داستان مهیج، قوی و پُر از ژانرهای گوناگونُ دوست دارن، دیدن این فیلمو بهشون توصیه میکنم.

Porya
Porya
پاسخ به  مریم
6 سال گذشته

این همه حوصله از کجا میاد ک بشه باهاش متن ب این بلندی رو نوشت/:

Baranf
Baranf
پاسخ به  مریم
6 سال گذشته

واقعا خیلی متن بلند بالایی بود…و خوب هم نوشته شده…اما یه بخشی از نوشته ی شما باعث شد بیام یه چیزی بگم…بخش توضیحتون راجب خدایان اونها که احمق نیستن…که موافقم..احمق نیستن ولی کاملم نیستن..ناقصن…و اینکه گفتی خدای ما هم در دین اسلام همین کارو میکنه..با این به شدت مخالفم..چون خدا همه چیز رو میدونه. و همیشه نظارگر اعمال ماست و اصلا نیازی جمع اوری شاهد نداره…بلکه اون شواهد برای ماست…برای اینکه نتونیم گناهان و اشتباهاتمون منکر بشیم…
واقعا دلم میخواست اینو بگم و امیدوارم تایید بشه

اطلسی
اطلسی
6 سال گذشته

چه خدایان احمقی …چه تخیل احمقانه ای….
حتما باید بهشون میگفتن اینجوری شده که اونجوری شده دلیلش این بوده اون نبوده….چه خنگ و ابله ان…
اصلا تصور اینا از زندگی بعد از مرگ تصور بسیار سفسطه امیزیه….

sara
sara
6 سال گذشته

فیلم کره ای قشنگ تر از اینم ساخته شده تا حالا؟
اینقدر قشنگ بود که زبونم بند اومده!واقعا عالی بود!
کارگردان خوب میدونسته از چه کسایی استفاده کنه!همه چیز فوق العاده عالی بود!
به شدت توصیه میکنم!خیلی قشنگه!از دستش ندید!

sky
sky
6 سال گذشته

من این فیلمو دانلود کردم صدا و تصویر هماهنگ نیست {صدا زودتر میاد) چیکار کنم ؟؟؟؟

SoHeiL
مدیر
پاسخ به  sky
6 سال گذشته

کدوم کیفیت گرفتین با پت پلیر تست کنید

❤ Exo-PCY❤
❤ Exo-PCY❤
6 سال گذشته

همین ک کیونگ توش بازی میکنه برای یه اکسوال کافیه تا ببیندش??هر چند با توجه ب فروش بالاش حتما داستان جذابی هم داره

مریم
مریم
6 سال گذشته

فیلمش چی بگم اینقدر گریه کردم سرش اشکدونم تا یه سال فک کنم قطعی گرفت فیلم خوبی بود ادمو به فکر وادار میکنه

ana
ana
6 سال گذشته

سلام
من از عصر اپلود کیفیت1080دانلود کردم به جای حجم 2.1 گیگ میزنه 1.68 گیگ و آخرش هم نصفیش نیست!!!
آپلود بوی هم که برای حجم بالا 2.1 گیگ پول میخواد:(
الان دارم720 ش رو میزنم آخرش رو ببینم

SoHeiL
مدیر
پاسخ به  ana
6 سال گذشته

حق با شماست عصر اپلود اصلاح شد

سارا
سارا
6 سال گذشته

سلام آیا برای این فیلم قرار هست زیر نویس فارسی قرار بدهید؟

Zia
Zia
6 سال گذشته

من از عصرآپلوددانلود کردم چنددقیقه از آخرش نیست، همش میپره، البته چنددقیقه همچین کم هم نه حدودانیم الی۴۰دقیقه، لطفا رسیدگییییی کنید

SoHeiL
مدیر
پاسخ به  Zia
6 سال گذشته

فایل سالم هستش شاید ناقص دانلود کردین

فاطمه
فاطمه
6 سال گذشته

خیلی راجع بهش خبر دیدم. مثل اینکه خوب فروخته. باید دید.


26
0
Would love your thoughts, please comment.x